ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » אח פרטי סיעוד

אח פרטי סיעוד

מהם היתרונות של אח פרטי? מה ההבדל בין שירותי סיעוד ולמי הם מתאימים?

אח פרטי מאפשר לגברים ונשים בגילאים שונים לקבל שירותי סיעוד בהתאמה אישית. כאשר שירותי הסיעוד הם בהתאמה אישית, יש סיכוי גבוה יותר לראות תוצאות טובות מהטיפול.

מעבר לכך, עצם הנוכחות הצמודה של אח פרטי מעניקה תחושת ביטחון עבור המטופלים. בטווח הארוך, תחושת הביטחון הזו מגבירה גם היא את היכולת להתמודד עם בעיות סיעודיות שונות.

אח פרטי סיעוד משיגים דרך יד לאחיות

יד לאחיות מאפשרת לך לדאוג לקרובים שלך עם שירותי סיעוד מכל הלב. מלבד הזמנת מטפלים סיעודיים או אחים ואחיות לשמירה בבית או בבית חולים, אנו גם נעניק לבני משפחתך את הטיפול המקצועי והאדיב ביותר.

היתרונות של אח פרטי סיעוד

בתחום הסיעוד יש משמעות גדולה מאוד לשאלה האם אח אחד מטפל בכמה אנשים או באדם אחר. מטבע הדברים, הכמות של האנשים המטופלים עלולה לפגוע באיכות הטיפול. לכן, מי שיכולים מבחינת המלצות הרופאים להשתמש בשירות של אח פרטי – בבית הפרטי או בבית החולים – בהחלט מעדיפים לעשות זאת.

השגחה לאחר ניתוח

שירותי סיעוד שונים מותאמים לצרכים של גברים ונשים בגילאים שונים. במסגרת התאמת שירותי הסיעוד לצרכי המטופלים, בודקים למשל האם הם נמצאים לפני או אחרי ניתוח. כאשר מזמינים את שירותי הסיעוד לפני ניתוח, הדגש הוא על הכנה מנטאלית ופיזיולוגית. לעומת זאת, בהזמנת יד לאחיות אחרי ניתוח – הדגש הוא על התאוששות וחזרה לשגרה.

הבדלים בין שירותי סיעוד בבית או בבית חולים

הזמנת אח פרטי היא לא הפעולה היחידה שצריכה להישקל עבור שיפור באיכות החיים של חולים סיעודיים. בשולי הדברים, יש לקחת בחשבון גם את ההבדל בין שירותי הסיעוד שניתנים בבית לבין אלו שמתקבלים בבית החולים.

אם רוצים להזמין את שירותי הסיעוד עבור בית החולים, צריך לוודא שיש שיתוף פעולה עם שאר אנשי הצוות. במקרה של הזמנת האח הפרטי לבית הפרטי, ההתאמה העיקרית היא בציוד, באבזור, בנגישות וכן הלאה.

יד לאחיות – איתך לכל אורך הדרך

צוות מקצועי של יד לאחיות יכול לסייע לך לקבל את ההחלטות הקשות בנוגע לטיפול הסיעודי. ברור לנו שיש לך המון שאלות, אך אנו מרכזים את התשובות החשובות תחת קורת גג אחת.

מבחינתך, הצעד הבא צריך להיות השארת פרטים באתר ויצירת קשר עם נציגינו. לאחר מכן נקצה עבורך אח פרטי סיעוד ונעשה מה שאפשר על מנת לעזור.

למידע נוסף בעניין אחות לילה או אחות פרטית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *