ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » כל היתרונות של טיפול בקשישים בביתם

כל היתרונות של טיפול בקשישים בביתם

מתלבטים האם להעביר את בני המשפחה המבוגרים לבית האבות? הרי אתם מבחינתכם תרצו לתת להם את הכי טוב שיש. יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי להוציא את הקשישים מהבית זוהי הבחירה הנכונה. נדגיש כי ההתייחסות לכל מקרה היא שונה, ולכל קשיש יש את הבחירה הנכונה עבורו. אך לרוב האפשרות של טיפול בקשישים בביתם מביאה איתה יתרונות רבים. כאלה שחובה עליכם לקחת בחשבון על מנת שתעשו את ההחלטה הנכונה. החלטה שקודם כל חושבת על האדם הקשיש, ורק לאחר מכן על המשתנים האחרים.

בואו להכיר את הכללים לחברת טיפול בקשישים

טיפול בקשישים בביתם – גם למרותקים לבית

לא מעט אנשים קשישים אינם יכולים לצאת מהבית מסיבות כאלה ואחרות. הגיל עושה את שלו, ולעיתים הוא יכול להיות לא פשוט בכלל. האפשרות של טיפול בקשישים בבית מאפשרת לדאוג גם לאלה המרותקים. קשישים שלא יכולים לעבור לבית אבות, אפילו אם הם רוצים בכך. לא תמיד יהיה אפשר להוציא לפועל את הרצונות השונים של הקשישים. לעיתים המציאות היא זאת שתכתיב מה אפשר לעשות ומה אי אפשר לעשות.

השאירו את הקשישים בבית המוכר

בגיל מבוגר קשה מאוד לעשות שינויים מרחיקי לכת. גם כאשר אתם תגיעו לגיל כזה, תעדיפו ככל הנראה להישאר במקומות מוכרים. יש קשישים שחוששים מאוד לעזוב את הבית, והם פשוט לא מעוניינים בכך. נדגיש כי הם יכולים לעבור, אך הם רוצים להישאר בבית המוכר. טיפול בקשישים בביתם יאפשר להם לקבל את הטיפול במקום שבו הם מרגישים בנוח. ברגע שהם נשארים בבית, יהיה ניתן לראות את הטיפול יעיל פי כמה לעומת מקומות אחרים.

טיפול בקשישים בביתם חוסך בעלויות

לעיתים הסיבה המרכזית שבגללה מטפלים בקשישים בבית היא סיבה כספית. יש משפחות שאין להם את היכולת להוציא את האדם הקשיש מהבית. הרי העלויות של בתי אבות הן לא תמיד עלויות שאפשר לעמוד בהן. הטיפול בבית מאפשר לתת לאדם הקשיש את המירב במגבלות התקציב הקיימות. כך שאם אין לכם כסף רב, תוכלו לבחור דווקא באפשרות הספציפית הזאת. בסופו של יום מה שאמור לעניין אתכם זה שהקשיש מקבל את הטיפול ההולם. שלא תמצאו את עצמכם מתפשרים על הטיפול רק בגלל שאין לכם מספיק כסף.

בני המשפחה יכולים להמשיך לבקר

כאשר מעבירים אדם מבוגר לבית אבות, תדירות הביקורים של בני המשפחה מתמעטת. בכל זאת בני המשפחה לא תמיד יצליחו להגיע לבית האבות. על ידי טיפול בקשישים בביתם, אתם שומרים על תדירות הביקורים של בני המשפחה. חלק בלתי נפרד מהעבודה עם הקשיש תהיה בהתאם לכמות הביקורים של בני המשפחה. אדם קשיש שלא מגיעים לבקר אותו עלול להיות מאוד מדוכדך. פתאום אתם תראו כיצד הוא מתחיל לדעוך עם הזמן. לכן כדאי לשקול גם את האפשרות הספציפית הזאת.