ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » מחיר אחות פרטית

מחיר אחות פרטית

תחום הרפואה הפרטית התפתח באופן משמעותי בשנתיים האחרונות, לאור החשיבות הרבה בשמירה על ריחוק חברתי. כיום, משפחות רבות בוחרות להקל על שירותי הרפואה הציבורית, ולהסתייע בשירות של אחות מטעמם. חלקן בוחרות בשילוב הרמוני בין טיפול פרטני בבית ובבית החולים. זאת בזכות העובדה כי מחיר אחות פרטית אינו גבוה ביחס לטיפול המסור והמידע שתקבלו בזמן אמת.

כיצד אחות פרטית תסייע לכם?

אחות פרטית מסוגלת לסייע בפעולות יום יומיות, כמו כל עובד סיעוד עם היתרון של ידע וניסיון רפואי. בנוסף, יש השוכרים את שירותיה בבית החולים כדי ללוות את החולה לפני או אחרי ניתוח. כך, אתם יודעים שאין זה משנה באיזו מחלקה קרוב המשפחה שלכם, הוא מטופל באופן המיטבי, באכפתיות רבה.

בואו לדעת הכל על מטפלת סיעודית

היתרון הנוסף שיש להעסקה של אחות באופן פרטי הוא שאתם יכולים לקבל מידע באופן שוטף לכל אורך שעות היום. אינכם צריכים להמתין עד שהרופאים יחזרו מסיבוב הבוקר שלהם ויבדקו כל מטופל. תוכלו לקבל כל עדכון באופן מידי.

שירות סבלני גם בימי עומס בבית החולים

לצד כל אלה, אתם נהנים גם מאפשרות לדעת:

  • האם המטופל בהכרה או לא
  • מקבל יחס אדיב מהצוות
  • וששאלותיו נענות

פעמים רבות הצוות הרפואי בבית החולים עמוס מאד ואינו יכול להעניק את השירות הסבלני לאורך כל שעות היממה. האחיות עובדות במשמרות קצרות יותר משל הרופאים והמתמחים במחלקה. לכן הן תמיד ערניות ופנויות הן לצרכי המטופל והן לצרכי משפחתו. מחיר אחות פרטית בהחלט מצדיק את ההשקעה.

עם אחות פרטית אתם שם עבור בן המשפחה האהוב מרחוק

במיוחד בתקופה זו, בה רבים אינם יכולים לבקר בבית החולים כיוון שהם נמצאים בסיכון, קל להיעזר באחות מטעמכם. אינכם צריכים להסתכן או לאבד ימי עבודה יקרים. כך מחיר אחות פרטית הופך להיות נכון, כמשווים זאת לימי העבודה שלכם. זכרו,  תמיד יהיה שם מישהו במקומכם, וכאשר תהיו פנויים לבקר את בן המשפחה תוכלו לעשות זאת בשעות הביקור.

מלבד ההשגחה בבית החולים, כמובן תוכלו להיעזר בשירותי האחות גם בביתכם לאחר ניתוח או שיקום או לבחור אחות שמגיע לשעות הלילה כאשר כולם ישנים. ההשגחה הפרטית הזו במשך 24 שעות ביממה תבטיח כי אם המטופל ירצה:

  • לקום ולצעוד
  • לאכול
  • או להתקשר לבן משפחה

יהיה אדם שיוכל לעזור לו לעשות זאת.