ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » מטפלת סיעודית עם לינה

מטפלת סיעודית עם לינה

מחפשים מטפלת סיעודית עבור יקירכם? סביר להניח, שאתם מחפשים מטפלת סיעודית עם לינה. האם אתם יודעים מה החובות ומה הזכויות של המטפלת? חובותיה של המטפלת הסיעודית ידועות. עליה לתת טיפול סיעודי ולבצע בכל הפעולות ומטלות היום יום של המטופל. בתמורה, היא מקבלת משכורת חודשית וארוחות. כמובן, יש לתת מדי פעם למטפלת הסיעודית חופשה.

מה חובות המטפלת הסיעודית

החובות של המטפלת הסיעודית, הם מתן שירות מלא למטופל, תוך מתן יחס אדיב. בעת ההתקשרות הראשונית עם המטפלת הסיעודית, על בני המשפחה להגדיר למטפלת במדויק את תפקידיה. בדרך כלל, מטפלת סיעודית, צריכה לבצע במטופליה פעולות יום יומיות, כמו: הקמה מהמיטה, רחצה, הלבשה. לפעמים, המטפלת הסיעודית תבצע עבור המטופל את הקניות ותלווה אותו לרופא ולבדיקות רפואיות ולבנק. אסור למטפלת לתת יחס לא יפה למטופל. חשוב שבני המשפחה יבדקו מה היחס אותו נותנת המטפלת הסיעודית ליקר להם.

עליכם לספק למטפלת הסיעודית ארוחות ולינה

זכרו: כשמדובר על מטפלת סיעודית עם לינה – עליכם לספק לה גם ארוחות וגם מקום לינה הראוי למגורי אדם. בדרך כלל, תבשל המטפלת הסיעודית את הארוחות. כאשר אתם מתכננים את הבאת המטפלת הסיעודית, עליכם לוודא שיש בתוך הבית של ההורים מקום לינה למטפלת. בדרך כלל, מטפלות סיעודיות אוהבות חדר משלהם.

אם יש לכם יחידת דיור – לתת אותו למטפלת הסיעודית? לא תמיד אפשר לתת יחידת דיור למטפלת הסיעודית. אם יחידת הדיור היא מחוץ לבית, או קומה מתחת לבית, לא תמיד המטפלת תהיה זמינה מידית ליקירכם. לכן, אם יש לכם יחידת דיור בתוך חדרי הבית, היא תתאים למטפלת. אם אין? יהיה עליכם לפנות חדר עבור המטפלת הסיעודית.

אפשר למצוא פתרונות! גם אם ההורים או בני המשפחה שלכם גרים בדירה קטנה של 3 חדרים, אפשר למצוא פתרונות. לפעמים, אפשר לפנות מרפסת סגורה מרווחת – ולהכין אותה למגורים עבור המטפלת הסיעודית. אם הסלון גדול מאוד, או שיש הול או חלל אחר בבית, אפשר ליצור שטח מגורים עבור המטפלת, באמצעות הצבת קיר גבס והוספת פתח עם דלת.

יכול לעניין אותך גם:

גם למטפלת סיעודית עם לינה מגיעה חופשה

חלק מהזכויות של מטפלת סיעודית, הם חופשות. אם המטפלת הסיעודית היא ישראלית, יש לתת לה כל שבועיים לפחות חופש ליום אחד ולאפשר לה לבקר ביקורים קצרים את בני משפחתה. גם אם המטפלת הסיעודית היא מטפלת זרה, מגיע לה חופש. בדרך כלל, מומלץ לתת פעם בחודש או בשבועיים, יום חופש למטפלת הזרה. למטפלות הזרות, מגיע שבועיים בשנה "חופשת מולדת" בחו"ל.

האם עדיף לשכור מטפלת סיעודית ישראלית או מטפלת זרה?

בשאלה זו, מתלבטים הרבה ישראלים המחפשים מטפלת עבור בני יקיריהם. מצד אחד, למטפלת ישראלית, יש שפה משותפת. היא יכולה לשמש כבחור חברה ויכולה לשוחח ולהעביר את הזמן למטופלים. בדרך כלל, מטפלות סיעודיות ישראליות, הינן מסורות ובעלות ערכים ומוסר אנושי. מאידך גיסא, המטפלות הסיעודיות הישראליות יקרות, לעומת מטפלות סיעודיות זרות, שמחירן זול יותר. ובאופן כללי, קשה למצוא מטפלות סיעודיות ישראליות, המחפשות עבודה הכוללת לינה.

יד לאחיות יאתרו לכם מטפלת סיעודית עם לינה

מחפשים מטפלת סיעודית ל24 שעות? "יד לאחיות", מעסיקה מטפלות סיעודיות מקצועיות. אנו, נותנים הדרכה והכשרה למטפלות. אנו מסייעות בתיווך בין המשפחה למטפלת הסיעודית. אנו, נסייע לכם להגדיר למטפלת את תפקידיה הברורים. אם יש לכם בעיה או שאלה, אנו הכתובת.

לא מתפשרים על היקר לכם! פנו אלינו עוד היום ונסדר לכם מטפלת סיעודית ל24 שעות, עם לינה!