ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » מטפלת פרטית בבית חולים

מטפלת פרטית בבית חולים

יקירך זקוק לטיפול סיעודי? בדרך כלל מדובר בהורה מבוגר ולפעמים גם באדם צעיר הזקוק לילוי צמוד בעקבות תעונה או מחלה. לא כל אחד יכול להיות מטפל סיעודי. מעבר לכל התכונות החשובות, למטפלת פרטית בבית חולים דרושה אהבת אדם ללא גבול.

מטפלת פרטית בבית חולים

כשאמא או אבא זקוקים לך

זה לא קל כשאחד ההורים מגיע לשלב של הזדקקות לסיעוד. קשה לשכוח שכשהיינו ילדים, אבא או אמא רצו אתנו בגינה ושיחקו איתנו בכדור. עכשיו אבא ישוב על כיסא גלגלים, או אמא מרותקת למיטה.

איך לשמור על מצב רוחו של ההורה

עצוב לראות את אבא או אמא שקועים במרה שחורה. קשה לשפוט אותם, לא קל להשלים עם מצב של מוגבלות, במיוחד לאחר חיים פעילים ומלאי חיוניות. אבל מה לעשות, אלה הם החיים. על בני המשפחה מוטלת האחריות לדאוג לשלומם ולמצב רוחם של הורים.

יכול לעניין אותך גם:

מטפלת פרטית בבית חולים יכולה לחולל ניסים

מטפלת פרטית המלווה את החולה ונמצאת שם בשבילו, במידה והיא אוהבת אדם באופן עמוק וניחנת בסבלנות ובאהבת הנתינה, יכולה לרומם את רוחו, להיות לו כאוזן קשבת ולדאוג לכל צרכיו.

רותי וסימה רואות כשליחות את פעילותן כחברת סיעוד מובילה

רותי וסימה הן שתי אחיות אשר בעקבות התמודדות אישית, הקימו את חברת יד לאחיות המספקת שירותי סיעוד לזקוקים לכך. מטפלת סיעודית, אחות לילה, אחות פרטית לאחר ניתוח, אחות מוסמכת לבית חולים או לבית, אחות סיעודית להשגחה פרטית, השגחה פרטית בבית חולים.

עזרה צמודה לאחר ניתוח

מטפלת פרטית מלווה את החולה ככל אשר נדרש, עוזרת לו לקום ולשכב, מאכילה אותו אם צריך ומתהלכת איתו בפרוזדור. בדרכה העדינה, האנושית והמקצועית, היא מצליחה לרומם את מצב רוחו של החולה ולכך ישנה השפעה ישירה וחיובית על מצבו הפיזי.

עזרה צמודה שכזו מקלה מאוד על בני המשפחה היכולים להמשיך את שגרת חייהם, ומגיעים לביקורים בכל הזדמנות אפשרית.

סינונים משמעותיים כדי להתקבל לחברה

חברת יד לאחיות מקפידה לברור היטב ולבצע סינונים יסודיים בתהליך הקבלה לעבודה. המטפלים והמטפלות הן בעלות ניסיון רב ידע ומקצועיות. בלי סבלנות יתרה, קשה לעבוד בעבודה מהסוג הזה. יש לדעת להקשיב, לעודד, לתת יד כשצריך, לתמוך וכמובן לדעת היטב מה לעשות בשעת מצוקה.

כל סוגי הטיפול הסיעודי

כל חולה והדרישות שלו. טיפול יום יומי מבוקר עד ערב, טיפול של פעמיים או שלוש בשבוע או טיפול במגורים משותפים. מטפלת הצמודה לחולה משמשת כמו מתווכת בינו ובין המשפחה. היא יכולה לתת דיווח על מצבו ולעדכן אם הוא צריך משהו ועוד.

חברת יד לאחיות רואה בפעילותה שליחות של ממש

אנשים הזקוקים לטיפול סיעודי נמצאים במצב רגיש במיוחד. אף אחד לא רוצה להיות סיעודי. לכן חשוב לתת להם הרגשה טובה. נשמח להקשיב, לייעץ ולהפנות אליך מטפלת פרטית בבית חולים. מטפלת אוהבת אדם ונתינה. אנו ממתינים לך כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *