ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » מטפלת פרטית לתינוק

מטפלת פרטית לתינוק

איך בוחרים מטפלת פרטית לתינוק? מה צריך לבדוק לפני בחירת מטפלת לתינוק? איך יודעים שמטפלת היא מקצועית?

אחת ההתלבטויות הגדולות שהורים חווים בתחילת הדרך עם התינוק שלהם היא בבחירת מסגרת כאשר התינוק בן כמה חודשים. בישראל נשים חוזרות לעבוד מוקדם, לעיתים שלושה חודשים בלבד לאחר הלידה ויש צורך למצוא מסגרת מתאימה לתינוק.

אין חולק על כך שטיפול אישי אחד על אחד הוא הטיפול הטוב ביותר עבור התינוק, אך כיצד בוחרים מטפלת מקצועית? ואיך בכלל יודעים אם המטפלת מקצועית?

כל המידע הרללונטי ביד לאחיות.

למה דווקא מטפלת?

השיקול להשאיר את התינוק בסביבה הטבעית שלו, בבית שלו, הוא שיקול רציונלי.

מדובר על טיפול מסור, צמוד, אישי ולא מבלבל, שמקנה לילד ביטחון ויציבות. במיוחד כאשר מדובר על גילאים צעירים מאוד כמו עד גיל שנה, ישנה חשיבות גדולה להתפתחות התינוק במסגרת אישית וצמודה ולכן רבים בוחרים בה.

כיצד יודעים אם מטפלת היא מקצועית?

מטפלת מקצועית היא מטפלת שמחזיקה בתעודת לימודי קורס מטפלות בחינוך לגיל הרך, דהיינו גילאי 0-3.

ישנן הכשרות מתקדמות יותר ומטפלות מקצועיות מחזיקות בתעודת הסמכה של משרד העבודה.

בחירת מטפלת פרטית לתינוק

זוהי אולי אחת הבחירות הקשות העומדות בפני הורים.

בחירת מטפלת פרטית צריכה להיעשות לאחר בחינת כמה נושאים חשובים ובראש ובראשונה יש לבדוק האם המטפלת מחזיקה בתעודה מקצועית בתחום.

לאחר מכן יש לבחון את הוותק שלה ואת הניסיון ולקבל המלצות מהורים ואף להתקשר אליהם ולשמוע את ההמלצות ישירות מהם. מומלץ לוודא כבר בתחילה תאום ציפיות של שכר, של שעות וימי העבודה וכמובן היכן הטיפול בתינוק יתבצע בפועל.

אנחנו נדאג לכם לראש שקט

יד לאחיות הנה חברה מקצועית, מנוסה ואחראית, המספקת שירותי אחיות ומטפלות פרטיות בכל רחבי הארץ. אצלנו כל מטפלת פרטית לתינוק נבחרת לאחר שעברה הליך סינון וקבלה קפדנים המוודאים ומבטיחים שהלקוחות שלנו מקבלים את הטוב ביותר. אצלנו מבצעים התאמה אישית מול כל לקוח ונמצאים שם על מנת ללוות את ההליך ולהיות חלק בלתי נפרד ממנו. למציאת ההתאמה המושלמת ולראש שקט מצלצלים כבר היום על מנת לשמוע על ההליך ויוצאים לדרך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *