ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » מטפל סיעודי פרטי

מטפל סיעודי פרטי

זקוקים עבור יקירכם לשירות מטפל סיעודי? מתלבטים האם לשכור עובד זר, או להעסיק מטפל סיעודי פרטי? אמנם, העסקת מטפלים זרים זולה יותר מהעסקת מטפלים ישראליים פרטיים. אבל, פעמים רבות, איכות השירות של המטפל הזר, תהיה פחותה מאשר איכות השירות של המטפל הישראלי הפרטי.

מטפל סיעודי פרטי

מכלול שירותים עבור הקשיש, הניתנים על ידי מטפלים סיעודיים פרטיים

מטפל סיעודי פרטי מעניק לקשישים מגוון רחב של שירותים מסוגים שונים. בהתאם לכך, על מנת לבחור מטפל סיעודי בהצלחה, בין שלל האספקטים הנוגעים למהלך, כדאי להציב דגש מיוחד על:

  • שירות רפואי – הקשיש נזקק לסיוע רב בתחום הרפואי: סיוע בנטילת תרופות, לקיחה לבדיקות דם, סוגים שונים של בדיקות רפואיות וביקור אצל רופאים. הקפדה על נטילה סדירה של התרופות, מעקב רפואי קבוע וביצוע מדויק של הבדיקות הנדרשות והוראות הרופאים, יכולות להאריך את תוחלת החיים של הקשיש.
  • ניהול משק הבית – אחד מהקשיים אליהם נאלץ המבוגר להסתגל לעת זקנה, הוא הקושי לנהל בכוחות עצמו את משק הבית. מגיע שלב, בו אין למבוגר כוח לבצע קניות בעצמו. כך גם נעלמת היכולת לשטוף בעצמו את חדרי הבית ולסדר את החדרים. ולשם כך נדרש ניסיון מסוים – שעל המטפל הסיעודי להחזיק בו.
  • טיפול סיעודי – בחלק מהמקרים, על המטפל לתת טיפול סיעודי למבוגר. פעמים רבות הטיפול יכלול רחצה והלבשה ולפעמים גם האכלה. יש לוודא שמדובר במטפל סיעודי פרטי שבכוחו אכן להשלים את המשימה לאורך זמן, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית.

מה היחס של המטפל הסיעודי לבני המשפחה?

גם אם בחרתם עבור יקירכם מטפל סיעודי ישראלי במקום מטפל זר, עליכם לוודא שהמטפל יוצר קשר טוב עם בני המשפחה. חשוב שהיחס של המטפל אל בני המשפחה יהיה חיובי. חשוב גם בני המשפחה ירגישו תחושה טובה כלפי המטפל.

יכול לעניין אותך גם:

חשוב שיהיה תמיד גוף מפקח על המטפל

גם אם בחרתם מטפל טוב ומקצועי, חשוב שיהיה פיקוח על המטפל. חשוב שיהיה גוף מקצועי הנותן הכשרה למטפל ומהווה פיקוח. כיום, רוב המטפלים הזרים מועסקים תחת גופים בודדים. גופים אלו, לא תמיד אוכפים נהלים מול העובדים. פעמים רבות, מנצלים זאת העובדים הזרים. וכך, יכולים קשישים בודדים, למצוא את עצמם תחת יחס רע של המטפל. אם אין בני משפחה ערניים מסביבו, יסבול הקשיש מיחס רע תמידי, ללא סיכוי שתהיה התערבות חיצונית כלשהי לטובתו.

חברה המעסיקה מטפלים ישראלים, בוררת בקפידה את המועמדים ובוחרת את המתאימים ביותר לתפקיד. כאשר מטפל ישראלי מועסק באופן פרטי, בני המשפחה יכולים תמיד לפנות אל הגוף המעסיק.

מחפשים מטפל סיעודי פרטי? יד לאחיות היא הכתובת!

יד לאחיות הוקמה על ידי שתי אחיות, שהחליטו לסייע למשפחות הזקוקות להשגחה רפואית וסיעודית צמודה. אנו ביד לאחיות מעסיקים מטפלים סיעודיים פרטיים מנוסים ומקצועיים – ומקפידים על בחירת מטפלים המעניקים יחס חם ואוהב למטופל. כי אנו מאמינים שהיחס החם והאוהב של המטפל, הוא חלק בלתי נפרד מהליך השיקום.

למידע נוסף על מטפל סיעודי פרטי מאת יד לאחיות – פנו אלינו כעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *