ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » אח פרטי סיעוד

אח פרטי סיעוד

גברים חיים בממוצע עד לגיל 78 אך כמובן, נתון זה הוא ממוצע בלבד וככל שהשנים עולות כך התלות באדם נוסף עולה גם היא. כאשר הם מגיעים לגיל זקנה הם מרבים ללכת לבדיקות רפואיות וצריכים עזרה רבה. ההידרדרות במצב הבריאותי והמצב המנטלי מביאה לצורך בעזרה, באופן חלקי או מלא.

אח פרטי סיעוד

קושי פיזי יכול להתבטא בחוסר יכולת לבצע פעולות כמו בישול, ניקיון ועד לקושי לקום לבד מהמיטה ולהתקלח. קושי מנטלי יכול לבוא לידי ביטוי בבלבול, חוסר אוריינות למתרחש, שכחה של פרטים חשובים והוא יכול להשפיע גם על ביצוע פעולות פיזיות. במקרים אלו ניתן לקבל מאת אח פרטי סיעוד שיספק לך את המענה המקצועי הנחוץ לך.

בבית או בבית אבות

כשמדור על אח פרטי סיעוד נועד לתת מענה לאנשים אשר נמצאים בביתם או בבית אבות. היחס האישי, הזמינות הגבוהה, יכולים להיות חשובים מאד. במקרה של הידרדרות פיזית או מנטלית, יש לבחון שני דברים: יש לבדוק מהו מקום המגורים הטוב ביותר לאדם הבוגר ולבחון האם יש לו צורך באיש מקצוע ובאיזו תדירות.

להבין כי הגיע הזמן לקבל עזרה

אחד הרגעים הקשים יהיה לא פעם רגע ההבנה כי יש צורך בעזרה מקצועית. אנו חיים את חיינו במחשבה שיש לנו שליטה. שאנחנו גדלים, מתפתחים ומשתבחים עם ההבנה והיכולות שלנו. ברגע שאדם קרוב לנו מתחיל להידרדר לא תמיד נזהה זאת.

לא תמיד נבין כי הנפילה היא תוצאה של קושי פיזי. לא תמיד נקשר בין שכחת אוכל על הגז לאורך זמן רב לבין הידרדרות מנטלית. כל מי שיש לו או לה קרוב משפחה שמראה סימנים של הידרדרות, צריך לשאול את עצמו האם הגיע הזמן לחשוב על אח פרטי. רגע זה לא תמיד פשוט ולכן אפשר וכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע שמתמחים בתחום.

יכול לעניין אותך גם:

על מנת למצוא אח פרטי סיעוד פונים ליד לאחיות

לאחר שהבנת כי קרוב משפחתך זקוק לסיוע, זה הזמן לבחון את האפשרויות העומדות לפנייך. אח פרטי יוכל לתת מענה מקצועי ועם זאת לא כל אחד יתאים. ישנו צורך לא רק למצוא מישהו עם ניסיון וידע אלא גם לדאוג לכך שהקשר בין הצדדים השונים יהיה חיובי וישנם מספר גורמים במשוואה: המטפל, המטופל והמשפחה.

אנו, ביד לאחיות מבינים את המורכבות של התהליך ומלווים אותך ברגישות ומקצועיות. חשוב לנו להעמיד לרשותך את הפתרון הטוב ביותר ולענות על כל שאלה לאורך כל הדרך. על מנת שנוכל לעזור גם לך, זה הזמן ליצור עמנו קשר.