ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » אחות פרטית סיעודית

אחות פרטית סיעודית

יש לך צורך בשירות של אחות פרטית סיעודית במהרה? היכן מוצאים שירותי אחות פרטית? האם כל אחד יכול לשכור שירות של אחות פרטית?

בכל שלב בחיים יכול להגיע הרגע שבו קיים צורך בשירותיה של אחות פרטית סיעודית. בדרך כלל מדובר על תקופה קשה לכל משפחה מכורח הנסיבות ובין אם מדובר על אדם מבוגר או צעיר, אנשים נוטים ללכת מעט לאיבוד כשהם נזקקים לשירות זה. חשוב לומר כי אמנם בהתחלה יש מעט בירוקרטיה אך לאחר שאחות פרטית מתחילה לסעוד את יקירך, הדבר משנה לחלוטין את איכות החיים גם של המטופל וגם של משפחתו.

מתי יש צורך בשירות אחות פרטית סיעודית

אחות פרטית בתחום הסיעוד יכולה להיות בשלבים שונים של החיים. אמנם רוב האנשים מכירים את האחיות הסיעודיות לקשישים, אך ישנם מקרים אחרים בהם יש בשירות צורך. אנשים אחרי ניתוח זקוקים פעמים רבות להשגחה וטיפול של אחות בזמן האשפוז כדי להבטיח טיפול מיטבי במטופל ופינוי הזמן של המשפחה. לפעמים יש צורך באחות או מטפלת סיעודית לאחר תאונת דרכים ובתקופות שיקום שונות בחיים כמו למשל לאחר אירועים מוחיים או כאשר אדם סובל ממחלה קשה והוא זקוק שיסעדו אותו. וכמובן יש את הקשישים שזקוקים פעמים רבות לאחות סיעודית שתטפל בהם, לעיתים לאורך כל שעות היממה.

תפקידים עליהם אחראית אחות פרטית סיעודית

האחות הסיעודית מעניקה למטופלים שלה שירותים רבים. בראש ובראשונה היא מספקת להם שירות רפואי, בין היתר מעקב רפואי צמוד, לקיחת התרופות בזמן, ביקורי רופא וביקורת רפואית וביצוע כל הבדיקות הרפואיות הנדרשות בזמן. כמו כן, האחות הסיעודית מסייעת למטופל שלה להסתגל למצבו הרפואי, היא מסייעת לו לבצע את המטלות היום יומיות כמו בישול, סידור החדר, לבוש, רחצה וקניות.

האם כל אחד יכול לשכור שירות של אחות פרטית סיעודית

בעבר רק אנשים בעלי ממון היו יכולים לשכור שירות של אחות סיעודית אך כיום מדובר על שירות אותו מציעות קופות החולים בסבסוד, כמו כן, הביטוח הלאומי משלם עבור השירות עבור מי שזכאי לכך. במידה ועולה הצורך ניתן ליצור קשר עם חברה המתמחה שתלווה בסוגיה ובשאלות שעולות.

מה חשוב לדעת לפני ששוכרים את השירות

חשוב מאוד להבין שגם כאשר בוחרים אחות סיעודית מקצועית, חשוב שיהיה עליה פיקוח של גוף מקצועי נוסף. שילוב של חברה מקצועית שדואגת להיות בקשר עם המשפחה ומשפחה שדואגת לשים לב לשינויים ולצרכים של בן המשפחה המטופל הנו השילוב האידיאלי. חשוב לזכור שכל חברות הסיעוד עושות מאמצים עילאיים כדי להעסיק רק את המועמדים הטובים והמתאימים יותר לתפקיד. כשזה נאמר, חשוב גם להבין שפיקוח הדוק הוא חלק בלתי נפרד מחובת המשפחה והחברה המעסיקה גם יחד.

הבחירה הנכונה למשפחה

יד לאחיות הנה חברה המספקת שירותי אחות סיעודית. השירות שלנו מסופק בכל רחבי הארץ, על ידי מטפלות מקצועיות שעוברות הליך מיון קפדני טרם העסקתן. אצלנו השירות מלווה בליווי צמוד של המשפחה כדי לוודא את קבלת השירות בצורה המיטבית. לקבלת פרטים מלאים על שירותי אחות פרטית סיעודית יש לפנות אלינו כעת ונציגינו ישמח לענות על כל שאלה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *