ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » כללים חשובים בעת העסקת מטפלות סיעודיות עם לינה

כללים חשובים בעת העסקת מטפלות סיעודיות עם לינה

זה לא פשוט להעסיק מטפלות סיעודיות עם לינה בבית. לא משנה אם המטפלת אמורה לסייע לאדם קשיש או לאדם עם מוגבלות. ישנה חשיבות להקפיד על הכללים הללו כדי שהעסקה כולה תתבצע בצורה טובה ואפקטיבית. אם תיישמו את הכללים הללו תוכלו להוציא את מירב התועלת מהמטפלת הסיעודית. אם לא תיישמו את הכללים הללו, אל תתפלאו כי המצב עשוי להשתנות. בסוף בתור מעסיק האחריות היא אך ורק על הכתפיים שלכם.

תקבעו תנאי שכר של מטפלות סיעודיות עם לינה

כל מטפלת סיעודית שמגיעה אליכם צריכה לדעת כמה כסף היא אמורה לקבל. עליכם להסביר לה כי התשלום הוא התשלום שאותו היא תקבל. הסבירו כי השכר הוא שכר סופי, כך שאין גם טעם לנסות להתמקח עליו. ככל שתהיו אסרטיביים, כך לא תמצאו את עצמכם מתעסקים עם הנושא הזה בעתיד. ככל שתהיו פחות החלטיים, כך המטפלת תוכל לנסות את מזלה שוב בעתיד הקרוב. את השכר מסכמים עוד לפני שהמטפלת מתחילה את העבודה.

בואו להתרשם מהיתרונות של אחיות פרטיות

הגדירו מראש את אופי התפקיד של המטפלת

כל בן אדם סיעודי צריך התייחסות מעט שונה, ולכן ישנה חובה להגדיר את אופי התפקיד. אם לא תגדירו את אופי התפקיד של אותה מטפלת סיעודית עם לינה זה לא אידיאלי. יכול להיות חוסר הבנה בשלב כזה או אחר, ואתם תשלמו על כך ביוקר. להתחיל להיכנס להגדרת התפקיד תוך כדי עבודה זוהי עשויה להיות משימה מאתגרת במיוחד. לא בטוח שתרצו למצוא את עצמכם במצב הזה.

בואו להביט בעמוד הבית של יד לאחיות

בעת העסקת מטפלת סיעודית עם לינה מתקינים מצלמות אבטחה

זה לא משנה כמה אתם סומכים על המטפלת שבחרתם – מצלמות אבטחה הן חובה. בטח אם המטפלת אמורה לישון בבית, ולהיות בו כמעט 24 שעות ביממה כל יום. ברגע שיש מצלמות אבטחה, אתם מבחינתכם תוכלו לדעת כי אין לכם סיבות לחשוש. כל מה שתרצו לדעת תוכלו לראות בצורה ברורה במצלמות האבטחה שאותן התקנתם. כל סימני השאלה עשויים להפוך להיות לסימני קריאה ברורים. המטפלת מצידה גם תימנע מלבצע פעולות שונות בגלל שיש מצלמות אבטחה שמתעדות הכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *