ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » מטפלת פרטית סיעודית

מטפלת פרטית סיעודית

מה כוללים שירותי סיעוד? מה היתרונות של מטפלת פרטית סיעודית?

מטפלת סיעודית יכולה לטפל ביחידים, משפחות וקהילות. ברוב המקרים, מדובר על מטפלת שהתפקיד שלה הוא לעזור לקשישים.

כמו כן, מטפלת סיעודית תומכת בגברים ונשים בגילאים שונים גם אחרי תאונות או מחלות. במקרים כאלה, חשוב מאוד לבחור את המטפלת המתאימה ולוודא זמינות שלה עבור המשפחה או ההורים.

יד לאחיות – ויש לך מטפלת צמודה

התייעצות עם נציגי יד לאחיות תאפשר לך לדעת איזו מטפלת הכי מתאימה עבור אהוביך. אנו נלווה אותך בתהליך הבחירה וההכשרה של המטפלת ונעמוד לרשותך עם תשובות לשאלות הנפוצות.

בואו לקרוא עוד על שירותי החברה

היתרונות של מטפלת פרטית סיעודית

מטפלת סיעודית יכולה לעבור במסגרת ציבורית או פרטית. בבתי חולים למשל מדובר על מטפלת ציבורית, בעוד בקופות חולים יש שילוב בין מטפלות פרטיות ועובדות ציבור. אבל עבור הבית הפרטי וקשישים שממשיכים לחיות בקהילה, אין תחליף ליתרונות של המטפלת הפרטית.

קודם כל, קל יותר להשיג מטפלת פרטית. בניגוד למטפלת בסקטור הציבורי שבו יש יותר ביקוש מהיצע, בסקטור הפרטי הכוח הוא אצל המטופלים. כתוצאה מכך, אפשר להשיג מהר את המטפלת ולבחור אותו על פי קריטריונים של ניסיון, מקצועיות, גיל וכדומה.

שנית, מטפלת פרטית לרוב תהיה זמינה יותר. כאשר מקבלים שירותי סיעוד באופן פרטי, זה אומר שיפור באיכות החיים של המטופלים. הסיבה לכך היא שניתן להשיג את המטפלת יחסית מהר ובהתראה קצרה. אצל מבוגרים בגיל הזהב, הזמינות הזו קריטית לשמירה על איכות החיים.

מטפלת פרטית סיעודית בזמינות גבוהה

הדור הבא של שירותי הסיעוד מבוסס על היחס האישי של המטפלת הפרטית. כאשר מתאמים ביקור של מטפלת פרטית, מגדילים את הסיכוי לטיפול סיעודי מכל הלב. כמו כן, אפשר להשתמש בשירותי מטפלת פרטית גם בהתראה קצרה – ואחרי התייעצות עם בעלי מקצוע.

לנציגי יד לאחיות יש עכשיו את כל המידע שהיה חסר לך. אנו נאפשר לך לבחור טיפול סיעודי מקיף ונעמוד לרשותך ברגעים החשובים. מבחינתך, הצעד הבא הוא להשאיר פרטים באתר ולפגוש בהקדם מטפלת פרטית סיעודית שמבינה מה חשוב לך ולמשפחתך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *