ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » מטפלת סיעודית מחליפה

מטפלת סיעודית מחליפה

מה היתרונות של השגחה פרטית על קשישים? באיזה נסיבות מתעורר הצורך במטפלת סיעודית מחליפה וכיצד בוחרים אותה? מה הזמינות הנדרשת מהמטפלת?

מטפלת סיעודית מחליפה

מטפלת סיעודית מציעה שירותי סיעוד עבור מבוגרים וקשישים בטווח רחב של גילאים. מלבד הגיל, המטפלת יכולה להתאים את שירותי הסיעוד גם עבור אנשים צעירים שעברו תאונה, אירוע מוחי, שבץ לבבי וכן הלאה. בכל אחד מהמקרים האלו התפקיד של המטפלת הוא לספק את שירותי הסיעוד הצמודים ולהקנות למטופל תחושת ביטחון. עם זאת, יש מקרים שבהם המטפלת הקבועה לא יכולה להגיע ולכן צריך לדאוג למטפלת מחליפה.

אחות פרטית

 

 

 

איתנו אין לך מה לדאוג

השירות המקצועי והמקיף מטעם יד לאחיות נועד במיוחד על מנת להגן עליך גם בנסיבות לא נעימות ומלחיצות. בהתאם לכך, אנו יכולים לשלוח אליך מטפלת סיעודית מחליפה בהתראה קצרה ואנו משתפים פעולה רק עם אנשי מקצוע מוסמכים. מבחינתך, המשמעות היא חיסכון אדיר בזמן ובעיקר תחושת ביטחון אישי לך ולקרוביך. כעת רק נותר לך ליצור קשר עם נציגינו ולקבל ייעוץ בחינם וללא התחייבות!

יכול לעניין אותך גם:

היתרונות של השגחה פרטית

ההשגחה הפרטית כפי שניתנת על ידי מטפלת סיעודית מבטיחה שורה ארוכה של יתרונות. השגחה פרטית מן הסוג הזה אפשר לתאם בשגרה, אחרי ניתוח או בגלל בעיות שקשורות לתהליך טבעי של הזדקנות ודמנציה. בין היתר, אלו היתרונות הבולטים של השגחה פרטית מצד מטפלת סיעודית עם הסמכה מתאימה:

  • האצת תהליך החלמה
  • שיפור באיכות החיים
  • שיפור ביכולות התפקוד
  • השגחה על ביצוע פעולות יום יומיות (אכילה, רחצה, הלבשה וכדומה)
  • השגחה על נטילת תרופות
  • תחושת ביטחון בקרב המשפחה המורחבת

במילים אחרות, השגחה פרטית של אחות צמודה היא בדיוק מה שקשישים ומבוגרים צריכים על מנת לשמור על עצמאות מסוימת בעת החיים בקהילה. הבעיה היחידה היא שלא תמיד המטפלת הקבועה יכולה להיות זמינה עבור הקשיש 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע – אך כאן נכנס לתמונה השירות של מטפלת מחליפה.

נסיבות שבהן צריך מטפלת סיעודית מחליפה

הנסיבות העיקריות שבהן צריך לדאוג למטפלת מחליפה עבור שירותי סיעוד לקשישים ומבוגרים הן על רקע מחלה. אם המטפלת לא מרגישה טוב, חולה או מאושפזת מומלץ למהר ולתאם השגחה אישית של מטפלת מחליפה. כמו כן, יש מקרים שבהם המטפלת הקבועה לא זמינה לצאת עם הקשיש לטיפולים, בדיקות או ביקורות בקופות חולים. במידה וגם בני המשפחה לא יכולים לעמוד לרשות הקשיש, לא תהיה ברירה אלא לגייס לרשותו מטפלת מחליפה.

יד לאחיות – השקט הנפשי שלך מתחיל כאן

השירות של יד לאחיות מאפשר לך לתאם במהירות וביעילות צוות אחיות שנבחר עבורך בקפידה. אנו מתחייבים להעניק את השירות מכל הלב ומאחורינו משפחות מרוצות שכבר קיבלו יחס אישי. אם מצאת את עצמך בלי מטפלת לך או לקרוביך, נשמח לקבל את פנייתך ולשלוח מטפלת סיעודית מחליפה ומקצועית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *