ראשי » מרכז המידע של יד לאחיות » מטפלת סיעודית פרטית

מטפלת סיעודית פרטית

מיהם האנשים הזקוקים לשירות של מטפלת סיעודית? מדוע העסקת מטפלת כדאית? כיצד בוחרים מטפלת סיעודית?

כאשר יש שינוי מהותי בתפקוד אנשים מבוגרים יש צורך לשקול העסקת מטפלת סיעודית פרטית. אנשים מבוגרים, משלל סיבות רפואיות ונפשיות, חווים פעמים רבות התדרדרות בתפקוד. העסקת מטפלת תסייע להתנהלות הבסיסית של ההורה, תפיג את בדידותו ותסייע למשפחה להמשיך בשגרת חייה תוך מתן הטיפול המיטבי להורה.

מי זקוק למטפלת סיעודית באופן פרטי?

ההורים מתבגרים ופתאום הם תלויים בנו וזקוקים לנו, פיזית ונפשית. כאשר מבחינים בירידה בתפקוד היום יומי, או שישנם חלילה מצבים מסכנים כמו למשל נפילות בבית או במקלחת, רצוי לשקול העסקת מטפלת סיעודית.

השירות מתאים לאנשים שההתנהלות היום יומית שלהם הפכה קשה עליהם. אנשים מבוגרים הזקוקים לסיוע הם אנשים שמתקשים להכין לעצמם ארוחות או להתלבש, לנקות את הבית, לעשות קניות ואף לבצע פעולות רפואיות שונות כמו לקיחת תרופות בזמן. בעידן של היום בו כולם עובדים שעות רבות ומנהלים חיי משפחה עמוסים, לא תמיד ניתן לטפל בהורים בצורה איכותית וכאן נכנס לתמונה שירות המטפלת הסיעודית.

יתרונות העסקת מטפלת סיעודית פרטית

למטפלת סיעודית הכשרה בתחום הסיעוד וביכולתה להעניק למבוגרים טיפול איכותי ואישי שישדרג את איכות חייהם. מטפלת מקצועית מבצעת בדיקות של מדדים – למשל של לחץ דם, סוכר וביצוע זריקות במידת הצורך. היא מנהלת יומן מסודר של התרופות אותן יש ליטול, דואגת לתזונה מסודרת ומותאמת ומסייעת בפעולות היומיומיות שהפכו קשות כמו מקלחת ואף סיוע להתפנות בשירותים.

בנוסף לכל אלו, מטפלת סיעודית פרטית מארחת למבוגרים חברה ומדובר על חלק בלתי נפרד מאיכות חייהם. העובדה שיש מישהו בבית שאומר בוקר טוב, מישהו שאפשר לשבת אתו לארוחת ערב ולנהל שיחה ומישהו שנמצא שם ודואג למבוגרים מסייעת לרומם את מצב רוחם.

כיצד בוחרים נכון?

בחירת האדם שיבוא במגע עם ההורים המבוגרים מעוררת לא מעט שאלות, התלבטויות וחששות. אנשים חוששים לבחור מטפלת באופן עצמאי, לרוב כי מעולם לא נתקלו בצורך כזה והם לא מכירים את התחום כלל. התחום רחב וישנם סוגים רבים של מטפלות ומטפלים ולכן מומלץ בחום לבחור חברת סיעוד מקצועית וותיקה ולקבל מהם את השירות. חברות סיעוד יודעות להתאים את המטפל או המטפלת לצרכי המבוגר ולטפל בכל ההליכים הבירוקרטיים המתלווים לכך.

מטפלת סיעודית, כל מה שחשוב לדעת.

תנו לנו להחזיר לכם את השקט ללב

יד לאחיות היא חברה ותיקה בתחום הסיעוד ולנו מגוון רחב של מטפלות סיעודיות. צוות האחיות שלנו נבחר לאחר סינון קפדני וכל זאת על מנת להבטיח שירות ללא דופי. המטפלות שלנו מותאמות לכל מבוגר ומבוגרת בצורה אישית תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר ומתוך רצון להעניק את הטיפול המסור, המיטבי והטוב ביותר.

אנו נסייע לך למצוא מטפלת סיעודית פרטית תוך העמדת צוות מקצועי שיסייע לך לבחון את צרכיך לעומק. כמו כן, אנו ממליצים להיכנס ולקרוא אודות השירות, ניתן ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *